Lyrics by Artist
A B C D E F
G H I J K L
M N O P Q R
S T U V W X
Y Z #      
Apple iTunes

Save 80% on injket

Lyrics

Pussycat Dolls Lyrics

New! Pussycat Dolls Biography

Song Lyrics of "Don't Cha"

Artist/Band: Pussycat Dolls
Contributor: Rafael Rating: Rated 2.9 from 10 votesRated 2.9 from 10 votesRated 2.9 from 10 votesRated 2.9 from 10 votesRated 2.9 from 10 votes
>>> Download this song on iTunes


Don't Cha Lyrics


(feat. Busta Rhymes)

[Busta Rhymes]
Ok (ahh)
Yeahh (ahh)
Oh, we about to get it just a lil hot and sweaty in this mu'fucka (oh, baby)
Ladies let's go (uhh)
Soldiers let's go (dolls)
Let me talk to y'all and just you know
Give you a little situation... listen (fellas)

[Busta Rhymes]
Pussycat Dolls
Ya see this shit get hot
Everytime I come through when I step up in the spot (are you ready)
Make the place sizzle like a summertime cookout
Prowl for the best chick
Yes I'm on the lookout (let's dance)
Slow bangin shorty like a belly dancer with it
Smell good, pretty skin, so gangsta with it (oh, baby)
No tricks only diamonds under my sleeve
Gimme tha number
But make sure you call before you leave

[Pussycat Dolls]
I know you like me (I know you like me)
I know you do (I know you do)
That's why whenever I come around
She's all over you
I know you want it (I know you want it)
It's easy to see (it's easy to see)
And in the back of your mind
I know you should be fuckin with me
[Chorus:]
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me?
Don't cha
Don't cha
Don't cha wish your girlfriend was raw like me?
Don't cha wish your girlfriend was fun like me?
Don't cha
Don't cha

Fight the feelin' (fight the feelin')
Leave it alone (leave it alone)
Cause if it ain't love
It just ain't enough to leave a happy home
Let's keep it friendly (let's keep it friendly)
You'll have to play fair (you have to play fair)
See I don't care
But I know She ain't gon' wanna share

[Chorus:]
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? (like me)
(Don't cha baby) Don't cha
Don't cha (all right, sing)
Don't cha wish your girlfriend was raw like me? (raw)
Don't cha wish your girlfriend was fun like me? (big fun)
Don't cha

[Busta Rhymes]
Ok, I see how it's goin' down (ahh, don't cha)
Seems like shorty wanna little menage pop off or somethin, let's go
Well let me get straight to it
Every broad wan watch a nigga when I come through it
It's the god almighty, lookin all brand new
If shorty wanna jump in my Aston vanjewish
Lookin at me all like she really wanna do it
Tryna put it on me till my balls are black an blueish
Ya wanna play wit ah playa girl then play on
Strip out the channel
And leave the lingerie on
Watch me and I'mma watch you at the same time
Lookin at ya wan break my back
You the very reason why I keep a pack of the Magnum
An wit the wagon hit chu with the back of tha magnum
For the record, don't think it was somethin you did
Shorty all on me cuz it's hard to resist the kid
I got a idea that's dope for y'all
As y'all could get so I could hit the both of y'all

I know she loves you (I know she loves you)
I understand (I understand)
I'd probably be just as crazy about you
if you were my own man.
Maybe next lifetime (maybe next lifetime)
possibly (possibly)
until then old friend your secret is safe with me

[Chorus:]
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me? (like me)
Don't cha (don't cha baby )
Don't cha (all right, sing)
Don't cha wish your girlfriend was raw like me? (raw)
Don't cha wish your girlfriend was fun like me? (big fun)
Don't cha
Don't cha


Print This Save This Email This Post Comments
Rate this lyrics 1 2 3 4 5


  Comments Posted  
  Anonymous posted on 11-09-2011
Essays like this are so important to broadening poelpe's horizons.


Lyrics


Don't Cha Lyrics

Lyrics

Song Lyrics

Your Position: Lyrics - Pussycat Dolls Lyrics - Don't Cha Lyrics
© 2005~2007 LyricsAngel.com. All Rights Reserved.
All lyrics,artist name,images are copyrighted to their respectful owners, all song lyrics are restricted for educational and personal use only.
Designed by ebusiness leader.